لیست ارزان ترین قیمت ترشی بندری

ترشی بندری یکی از انواع ترشبجات هست که در آن از بادمجون ، هویچ کوییر ، خیار ،رب انار ، کرفس ، و غیره استفاده می شود. و ادویه مخصوص از سبزیجات معطر دارد

ترشی بندری

لیست ارزان ترین قیمت ترشی بندری:

امروزه ترشی بندی به صورت صنعتی نیز تولید می شود و توسط کارخانه جات معتبر توزیع میگردد که هر از این کارخانه جان بنا به استفاده از مواد اولیه قیمت های مخصوص خود را دارند. باید درنظر داشته باشید که خریداری ترشی بندری بسیار حساس است زیرا اگر مواد مورد استفاده آن با کیفیت نباشد، ترسی نیز کیفیت مناسبی ندارد.

ترشی بندری

روش تهیه ترشی بندری:

ابتدا مقداری سرکه و تمرهندی را با هم خلوت کرده و از سافی رد کنید. فلفل سبز هارو در آب نمک بحوشانید هویج و خیار و بادمجون هارو خورد کنید . سیر هارو پوسکنده و ریز خورد کنید . برگ های کرفس را خرد کرده و بوته کرم هارو جدا کرده و خورد کنید . سپس تمامی مواد را با هم مخلوط کرده و سبزی های معطر رو نیز به مواد اضافه کنید . و بگذارید مواد استراحت کند.
محتویات ترشی بندری

  • بادمجان
  • هویچ
  • کرفس
  • خیار
  • رب انار

ترشی بندری

تاریخچه ترشی :

ترشی از دیرباز در خاورمیانه وجود داشته و به ۴ هزار سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد . و در میان اقوام مانند هندی ها و بین النهرین بسیار پر مصرف بوده است . و بسیاری از مردم ایران نیز ترشی هایی با عطر و طعم خاص درست می‌کردند .
امروز ترشی هایی با عطر و طعم فراوانی در میان مردم وجود دارد که هر کدام ارزش تست کردن رو دارا است . بسیاری از مردم وجود ترشی را در کنار وعده غذایی خود الزامی می داند اما باید بدانند که استفاده بی رویه از آن در کنار وجود فواید ،مضراتی را خواهد داشت . زیرا استفاده بیش از اندازه سرکه و ادویه جات ترش به دستگاه گوارش و سیستم خون انسان لطمه وارد خواهد کرد. از فواید ترشی می‌توان به بالا بودن فیبر و اکسیداسیون ان شالله داشت زیرا در ترشی تمام مواد استفاده از سبزیجات می باشد .
با وجود تعاریف بالا باید این را در نظر داشت که مواد استفاده در ترشی برای داشتن طعم دل نشین باید با کیفیتی بالای تهیه بشوند و هم جنین از ادویه ها با عطر بو بالایی استفاده شود . سایت ما با در نظر گرفتن این معیار ها ترشی هایی با بهترین کیفیت را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد که می تپان از بالا بودن کیفیت آن مطمئن بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما