قیمت ترشی سال 99

قیمت ترشی سال 99 نسبت به سال گذشته تغییراتی را داشته است. با توجه به تغییرات قیمت در بحث حمل و نقل و همچنین مواد اولیه در تهیه ترشیجات مانند سرکه و انواع صیفی جات قیمت ترشی سال ۹۹ نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی را داشته است. 
البته در این میان تولید کنندگانی نیز وجود دارند که ترشی خود را با مواد اولیه ای که در سال گذشته تهیه نموده اند اقدام به فروش ترشی در سال 99  کرده اند.

لیست قیمت ترشی سال 99

 با توجه به تعطیلات اول سال ۹۹ بیشتر شرکت های پخش ترشی ونیز تولید کنندگان ترشیجات در کشور در اوایل اردیبهشت ماه لیست قیمت جدید خود را اعلام می کنند.  مشتریان عزیز می توانند در صورت نیاز به دریافت قیمت ترشی سال ۹۹ به شرکتها و تولید کنندگان ترشی از طریق ایمیل ،  تلفن  یا  به صورت حضوری اقدام به دریافت لیست قیمت ترشی سال 99 کنند. 
در شرح ذیل به ارائه قیمت برخی از ترشی سال ۹۹ می پردازیم. جهت دریافت قیمت تمامی ترشیجات سال 99 میتوانید با شرکت زرتوشه تماس حاصل نمایید.

ردیفترشیجات خارجیقیمت (تومان)
1ترشی بلغاری، هر کیلوگرم     18,500
2ترشی اسپانیایی، هر کیلوگرم     13,500
3ترشی پیتزایی، هر کیلوگرم     15,500
4ترشی یونانی، هر کیلوگرم     14,500
5ترشی قارچ هر کیلوگرم     16,500
6ترشی انبه هر کیلوگرم     16,500
7ترشی زیتون فلفلی هر کیلوگرم     16,500
لیست قیمت ترشی سال 99

تاریخچه سرکه و ترشی 

همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین ماده ای که در تهیه ترشی تلقی می گردد سرکه است. با توجه به تحقیقات زیادی که برای رسیدن به این موضوع که سرکه را برای اولین بار چه کسی تهیه نموده انجام داده ایم اما متاسفانه اطلاعات دقیقی از این موضوع به دست ما نرسیده.
ولی مطمئناً تاریخچه سرکه و ترشی به سالهای خیلی قبل بر می گردد و شاید تاریخچه سرکه و ترشی راهم ردیف و هم عمر شراب دانست.
تاریخچه سرکه و ترشی بسیار کهن بوده و در گذشته برای نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی از سرکه استفاده می کردند. چراکه سرکه خاصیت ضد ویروسی داشته و تمامی باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در مواد غذایی را از بین میبرد.

تاریخچه سرکه و ترشی 

پخش عمده ترشیجات در گروه زرتوشه

پخش عمده ترشیجات در گروه زرتوشه همانند دیگر شرکت های پخش کننده ترشی سال ۹۹ اقدام به پخش عمده ترشیجات در سال ۹۹ کرده است. چنانچه قصد دریافت قیمت ترشی سال 99 را دارید با مشاورین گروه زرتوشه همین حالا تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما