فروش ترشی هفت بیجار در گیلان

ترشی هفت بیجار در گیلان مورد استفاده ی اکثریت قرار میگیرد و از طریق مراکز فروش مربوژه عرضه می شود.

ترشی هفت بیجار در گیلان

ترشی هفت بیجار در گیلان

ترشی هفت بیجار در گیلان از نمونه ترشی های معروف است که با استفاده از سبزی های محلی گیلان و همچنین گوجه ی نارس تهیه می شود.
برای تهبه ی این ترشی خوشمزه بهترین فصل مربوط به اوایل پاییز یا اواخر تابستان می باشد که علت آن له دلیل استفاده از گوجه نارس در این ترشی می باشد.
این ترشی طعم و بویی بی نظیر دارد که هر ایرانی را به خود جذب خواهد کرد.

ترشی هفت بیجار در گیلان

ترکیبات ترشی هفت بیجار

در ترشی های هفت بیجار موجود در گیلان از سبزیجات و صیفی جات مخصوص استفاده می کنند که در اینجا می خواهیم این ترکیبات را با جزییات کامل بررسی کنیم.
بادمجانی که بدون تخم باشد برای این ترشی مورد استفاده قرار میگیرد تا از تلخ شدن آن جلوگیری شود.
گوجه فرنگی سبز و نارس،فلفل سیاه،سیر،گلپر،نمک و سرکه از دیگر ترکیبات این ترشی می باشد اما مهمترین ترکیباتی که موجب تعیین طعم و بوی این ترشی می شود سبزیجات محلی خود گیلان است که خالواش،چوچاق،گشنیز و نعنا از جمله این سبزیجات هستند.
اگر تمایل به پخت این ترشی خوش طعم و بو داشتید و دسترسی به سبزیجات محلی نداشتید می توانید دستورهای پخت را بررسی کرده و جایگزین های آن را در تهیه استفاده کنید.

ترشی هفت بیجار در گیلان

فروش ترشی هفت بیجار

توجه به اینکه ترشی هفت بیجار تولید شده در گیلان به صورت مستقیم از تولیدکنندگان و یا نمایندگی های پخش به فروش می رسد و در این بین واسطه ای وجود ندارد که با دلالی در تورم ویا بالارفتن قیمت محصول تاثیر داشته باشد می توان به مشتریان پیشنهاد کرد که برای تهیه انواع ترشی های محلی به صورت عمده می توانید خرید خود را به طور مستقیم از تولیدکنندگان انجام داده تا بتوانید با داشتن حاشیه سود بیشتر از لحاظ اقتصادی خرید به صرفه تری داشته باشید.
اگر سری به سایت های اینترنتی زده باشید می بینید که تولیدکنندگان انواع ترشیجات محلی از جمله ترشی هفت بیجار را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و این موجب مشغله ی کمتر و صرفه جویی در زمان برای آنها شده است،از طرفی برای تولید کنندگان خواب سرمایه بوجود نمی آید و سریع می توانند محصولات تولیدی خود را به اقصا نقاط ایران به فروش برسانند.
علاوه بر تولید ترشی ها به صورت محلی به دلیل افزایش تقاضا به صورت صنعتی و توسط تولیدی های مختلف انواع ترشیجات تهیه می شود و برای مصرف در اختیار عموم قرار داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما