سایت فروش آنلاین ترشی کلم قرمز

سایت های فروش آنلاین انواع ترشی کلم قرمز را درون لیست فروش خود قرار داده است.

ترشی کلم قرمز

ترشی کلم قرمز

ترشی کلم قرمز از انواع ترشی های خوش رنگ و لعاب است که سفره های ایرانی را مزین می کند.
این ترشی معمولا دارای رنگی قرمز و یا بنفش است که می تواند رنگ خود بسیاری از افراد را به خود جذب کند.
این ترشی را معمولا با سرکه تهیه می کنند اما بهتر است برای حفظ رنگ این ترشی و عدم ایجاد تغییر در رنگ آن از سرکه سفید استفاده کنید.

ترشی کلم قرمز

خواص ترشی کلم قرمز

قبل از اینکه بخواهیم از طرز نهیه این ترشی صحبت کنیم بهتر است از خواص بی نظیر آن بهره مند شویم تا به دلایل خرید این ترشی علاوه بر خوش طعم و رنگ بودن آن بیفزاییم.
آهن،فسفر،کلسیم،آب،تیویسانات، ویتامین آ، ویتامین کا،ویتامین سی، ویتامین بی از جمله ترکیبات مفید موجود در ترشی کلم قرمز می باشد.
به دلیل داشتن ویتامین کا به مقدار فراوان درون خود می تواند موجب افزایش استحکام استخوان ها شود.
وجود تیوسیانات موجود در کلم موجب شده افراد دارای بیماری گواتر،بواسیر و افرادی که دارای خارش بدن هستند منع مصرف شوند زیرا امکان بوجود آمدن مشکلاتی را برای آنها خواهد داشت.
با استفاده از ترشی کلم می تپانید افرادی را که به مصرف این سبزیجات علاقه ی چندانی ندارند ترغیب کنید که از ترشی آن استفاده کنند چرا که بسیاری از افراد از علاقه ای به خوردن سبزیجات به صورت خام ندارند.
اینگونه کلام شما هدر نمی رود و در مصرف مواد غذایی خود نیز صرفه جویی کرده اید.

ترشی کلم قرمز

طرز تهیه ترشی کلم قرمز

ترشی کلم قرمز به روش های مختلفی و مواد متنوعی تولید می شود اما امروز می خواهیم با ساده ترین روش ممکن تهیه این ترشی را بررسی کنیم:
در ابتدا کلم قرمز را به خوبی بشویید و سپس خشک کنید و بعد از به خرد کردن کلم به اندازه های داخواه بپردازید برای داشتن ترشی کلم مجلسی و شیک بهتر است آن را ریز خرده کرده که هم ظاهر خوب داشته باشد و هم در هنگام مصرف به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.
بعد از آن برای نرم کردن کلم ها به آن نمک اضافه می کنیم و آنها را باهم ترکیب می کنیم و به مدت نیم ساعت به آنها استراحت می دهیم در این هم کلم بیشتری درون شیشه ی ترشی جای می گیرد و هم از ورود هوای اضافی به درون ترشی جلوگیری میشود.
بعد از این مرحله کلم ها را درون طرف ترشی ریخته و تا روی آن سرکه میریزیم و در ظرف را محکم می بندیم تا از ورود هوای اضافی به درون آن جلوگیری شود و از کپک زدن آن جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما