خرید ترشی گل سیر از تولید کننده و بدون واسطه

چگونه میتوان خرید ترشی گل سیر را بدون واسطه انجام داد؟
مرغوبت ترین ترشی گل سیر در کجا تولید میشود؟
خرید ترشی گل سیر از تولید کنندگان در بازار های ترشی و مراکز پخش ترشی امکان پذیر می باشد.

خرید ترشی گل سیر

مواد تشکیل دهنده در تهیه ترشی گل سیر

ترشی گل سیر یکی از انواع ترشی های خوشمزه است که می‌توانید آن را با فوت و فن های درست به سادگی در خانه  تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید.
در تهیه ترشی گل سیر از سرکه انگور قرمز که یکی از مرغوب ترین و پرکاربردترین نوع سرکه است استفاده می شود. یکی دیگر از موارد افزودنی ترشی گل سیر آلبالو یا لبو است که رنگ آن را قرمز و اشتها آور می کند.

خود گل سیر که یکی از خوشمزه ها است با ظاهر زیبا و طعم دلپسند برای تزیین در کنار انواع غذاها استفاده می شود.

خرید ترشی گل سیر

ظروف های نگهداری  برای ترشی گل سیر

اغلب ترشی ها چه از نوع کارخانه ای و چه از نوع خانگی در ظروف دبه ای و بشکه های پلاستیکی نگهداری می شوند. با توجه به اسیدی بودن سرکه نگهداری آن در این ظروف خطرناک می باشد.

برای نگهداری از ترشی ها از ظروف شیشه ای یا حلبی استفاده کنید. سعی کنید در خرید ترشی گل سیر از این نوع ظروفی که بسته بندی میشوند خریداری کنید تا ترشی های سالمی را مصرف کنید.

خرید ترشی گل سیر

ترشی گل سیر بیشتر در چه مناطقی مصرف می شود

ترشی گل سیر با توجه به اینکه گل سیر از محصولات گیاه سیر می باشد گل سیر هم مانند سیر در مناطقی از ایران که بیشترین کشت سیر را دارند یافت می شود و در آن نقاط بیشترین کشت و فرآورده های محصول گل سیر را به عمل می آورند.

 این شهرها عبارتند از:

  1.  همدان
  2.  خوزستان
  3.  مازندران
  4.  خراسان

بیشترین خرید ترشی گل سیر و گیاه گل سیر در این مناطق انجام می شود.

خرید ترشی گل سیر

مازندران صادر کننده ترشی گل سیر در ایران

شاید برای خیلی از شما سوال باشد که گل سیر چیست؟

همانطورکه از اسمش پیداست گل گیاه سیر است که وقتی ساقه گیاه سیر بلند میشود اگر آن را برداشت نکنند و نچیند سیرهای کوچکی در انتهای ساقه در می آید که به دلیل شباهت به غنچه های گل به آن گل سیر می گویند.

گل سیر ها در اواسط خرداد ماه در می آیند. همانطور که می دانید مازندران یکی از تولید کنندگان  انواع ترشی ها است. ترشی گل سیر یکی از سوغات مهم شهر رامسر می باشد و آن را به استانها و شهرهای دیگر کشور صادر می کنند. چیزی که ترشی گل سیر را از ترشی سیر متمایز می کند تلخی و تندی کمتر از آن است.

 خرید ترشی گل سیر از شمال کشور در سایت زرتوشه امکان پذیر می باشد.

خرید ترشی گل سیر

ارزانترین مرکز خرید و فروش ترشی گل سیر در مازندران در سال 99

ارزانترین مرکز خرید و فروش ترشی گل سیر در سال 99 را میتوان از کارخانه های ترشی گل سیر استان مازندران مانند شهرهای ساری ، قائمشهر ، بابل و شهرهای دیگر تهیه نمود.
فروش ترشی گل سیر به علت خواص دارویی که دارد طرفداران بسیاری را دارد. آیا شما جزء طرفداران و مصرف کنندگان ترشی گل سیر میباشید؟
چنانچه قصد دارید بصورت عمده ترشی گل سیر را بصورت فله و یا کارخانه ای و شرکتی اقدام به خرید ترشی گل سیر نمایید سری به کارخانه ما بزنید و با ما در ارتباط باشید.

خرید ترشی گل سیر

محل خرید گل سیر

تولیدکننده سنتی سیر در کشور استانهای شمالی هستند، کشت سیر و تهیه ترشی سیر و گل سیر از دیرباز در این خطه وجود داشته و به مقدار زیاد تولید میشده و بخاطر وجود رطوبت زیاد در شمال از آن به عنوان خوراکی دارویی استفاده میکردند، خرید ترشی گل سیر از جمله تقاضاهایی در بازار فروش ترشیجات است که در چند سال اخیر شکل گرفته است، گرچه ترشی گل سیر در مناطق شمالی شناخته شده است ولی در مناطق دیگر هنوز جزء ترشیجات خاص و کمتر استفاده شده، محسوب می شود.

ترشی گل سیر می تواند جایگزین مناسبی برای ترشی سیر باشد بعضی افراد بو و تلخی ترشی سیر را نمی پسندند ولی ترشی گل سیر بوی کمتر و طعم ملایمتری دارد و همچنین از زیباترین ترشیجات برای تزیین غذا می باشد.

خرید ترشی گل سیر

شرکت فروش ترشی گل سیر

ترشیجات خوراکی های خوشمزه ای اند که از ترکیب صیفیجات و سبزیجات مختلف و اضافه کردن سرکه و نمک به آن درست می شوند وطرفداران زیادی دارند و بعلت همین تقاضای زیاد، تولید کننده سعی در گسترش این کار و اضافه کردن نمونه های جدید تر دارد.

بعضی از ترشیجات مثل:

  • ترشی سیر
  • ترشی بادمجان
  • ترشیجات مخلوط

در تمام کشور مرسوم و شناخته شده اند ولی برخی دیگر از این ترشیجات همانند ترشی گل سیر مختص منطقه خاص هستند که تنها در چند سال اخیر بخاطر گسترش ارتباطات و کوچک شدن دنیای اطرافمان، مورد توجه قرار گرفته است از سویی تولید کننده شمالی با ارائه این محصول جدید و زیبا بازار کم رقیب تری نسبت به بقیه ترشیجات پیدا می کند و قیمت ترشی گل سیر را هم میزان محصول سیر آن سال تعیین می کند و در تمام کشور توزیع می کند.

خرید ترشی گل سیر

نحوه تهیه ترشی گل سیر

برای تهیه ترشی گل سیر، در ماههایی که سیر رسیده شده و ساقه های سبزش بلند شدند صاحب گلهای سیر بزرگ و زیبا میشوند، در ماههای اردیبهشت و خرداد اقدام به برداشت گل سیرها کرده و در آفتاب آنها را خشک میکنند سپس با برداشتن لایه بیرونی و تمیز کردن، گل سیر ها رابا سرکه و کمی نمک مخلوط میکنند و درنهایت با گذاشتن ترشی در جای کاملا خشک و تاریک اجازه می دهیم یک سالی بماند تا کاملا رسیده شود.

ترفند های زیادی برای زیباتر شدن و خوش طعم تر شدن ترشی گل سیر وجود دارد:

  • اضافه کردن چند آلبالو لا به لای آن
  • استفاده از سرکه قرمز یا آب انار
  • استفاده از سبزیجات معطر بین آن

در بعضی موارد تولید کننده برای استفاده سریعتر، گل سیرها را با سرکه، کمی می جوشاند تا نرم تر شود.

خرید ترشی گل سیر

خرید ترشی گل سیر بصورت آنلاین

خرید ترشی گل سیر را در کنار خوشمزه بودن بخاطر:

  • خاصیت چربی سوزی
  • آنتی اکسیدان
  • اشتهاآوری
  • ضدعفونی کننده بودن سیستم گوارشی

انجام می دهند.

بهترین مکان برای خرید ترشی گل سیر بصورت حتم بازارهای هفتگی شمال و ترشی فروشی های متنوع این شهرهاست ولی مشتری همیشه به این بازار های حضوری دسترسی ندارد.

  • وجود کرونا
  • مسافت زیاد

دو مشکل بزرگ برای خرید ترشی گل سیر در فروشگاه هاست ولی راه ساده تری هم وجود دارد، خرید ترشی گل سیر بصورت اینترنتی، شیوه غیرحضوری، مدرن و امن که شما را قادر می کند از هر جایی خرید ترشی گل سیر را به شکل آنلاین انجام دهید.

برای خرید ترشی گل سیر با تلفن یا واتساپ با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما