قیمت روز ترشی ازگیل در بازار استان گیلان

ازگیل میوه ای پاییزی است که بیشتر در مناطق شمالی کشور از جمله گیلان و مازندران  وجود دارد و از آن برای تهیه ی شربت و کنسرو و حتی ترشی  استفاده می کنند. قیمت روز ترشی ازگیل در بازار با توجه به ادویه ها و مواد اولیه ی مورد استفاد در تولید آن مشخص می شود.

قیمت روز ترشی ازگیل در بازار استان گیلان

ارزانترین قیمت خرید ترشی ازگیل در سال ۹۸

ارزانترین قیمت خرید ترشی ازگیل در سال ۹۸همانطور که گفته شد ازگیل از میوه های جنگلی شمال کشور است که بعد از رسیدن به رنگ قهوه ای می شود.

این میوه همانند برخی میوه های دیگر کاربرد های مختلفی از جمله تبدیل به لواشک و درست کردن ترشی و غیره دارد.

قیمت ترشی ازگیل بستگی به برخی عوامل دارد که از جمله قیمت ازگیل و سایر مواد اولیه و روش های تولید.

در شمال کشور بیشتر خانواده ها تولید انواع ترشی از جمله ترشی ازگیل را در منزل برای مصرف خود دارند، اما اگر از این ترشی خوشتان می آید یا کنجکاو شدید چه طعم و مزه ای دارد، می توانید علاوه بر مراجعه به مراکز فروش انواع ترشی به سایت هایی که این ترشی را در بسته بندی هایی در وزن های مختلف عرضه می کنند مراجعه کنید و پس از مقایسه قیمت ها خرید خود را به هر اندازه که می خواهید انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید عمده ازگیل را نیز می توانید از فروشندگان این میوه در شمال کشور انجام دهید.

تولید کننده ترشی ازگیل صادراتی

فروش ترشی ازگیل نه تنها در داخل کشور می تواند انجام شود، تولید کنندگان این محصول می توانند آن را به کشورهای دیگر صادر کنند.

برای صادر به کشورهای دیگر علاوه برتولید محصول با کیفیت و بسته بندی شیک و زیبا باید بازاریابی خوبی انجام شود تا مردم کشورهای دیگر را جذب این محصول کنند.

برای تولید ترشی ازگیل یکی از مواد مهم تهیه ی ازگیل مناسب و یکدست است تا ترشی ظاهر خوب و مشتری پسندی داشته باشد.

افرادی که به شمال کشور مسافرت می کنند می توانند این ترشی را به عنوان سوغاتی برای بستگان خود تهیه کنند بنابر این بازاریابی در داخل کشور نیز مهم است.

برخی از تولید کنندگان به نام در کشور تولید ترشی ازگیل را دارن و با برند کارخانه ی خود وارد بازار می کنند با یک جست و جو در اینترنت می توانید اسامی کارخانه های تولید کننده را پیدا کنید.

مواد لازم برای تهیه ی ترشی ازگیل تمبر هندی، نمک، سرکه و مقدار کمی شکر و فلفل قرمز است.

برای تهیه ی ترشی ازگیل هم می توانید از میوه ی ازگیل درسته استفاده کنید یا آن را رنده کنید که در صورت رنده کردن ترشی شما شبیه ترشی لیته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما