قیمت ترشی هفت بیجار منحصر به فرد

قیمت ترشی هفت بیجار مخصوص نسبت به نمونه های صنعتی موجود در بازار متفاوت است و البته کیفیت و طعم این نوع ترشی نیز منحصربه فرد و ویژه می باشد.

قیمت ترشی هفت بیجار

تاریخچه ترشی هفت بیجار

ترشی هفت بیجار قدمت بسیار زیادی داشته و اصالت آن نیز مربوط به شهرستان بیجار استان کردستان است.
این ترشی به نقاط مختلف کشور ارسال و بسیاری از مردم شیفته طعم و عطر آن شدند و سپس در شهر های مختلف کشور نیز نظیر تبریز، گیلان و همدان اقدام به تهیه این ترشی نمودند.لازم است بدانید که دستور تهیه انواع ترشی هفت بیجار با یکدیگر تفاوت دارد و به طور مثال دستور تهیه ترشی هفت بیجار گیلان با دستور تهیه ترشی کردستان یکسان نبوده و تفاوت هایی دارند.
فرآیند های ثبت ملی این ترشی محلی توسط سازمان میراث و گردشگری شهرستان بیجار کردستان انجام شده است و می توان گفت این ترشی جزء ترشیجات محلی کردستان است.

قیمت ترشی هفت بیجار

قطب تولید ترشی هفت بیجار

در حال حاضر می توان گفت قطب تولید ترشی هفت بیجار شمال کشور است زیرا این نوع ترشی در بسیاری از شهر های شمالی کشور تهیه و به سراسر کشور عرضه می شود.
طعم و عطر ترشی هفت بیجار شمال کشور بسیار عالی بوده و همواره از انواع صیفی جات و سبزیجات تازه، مرغوب و باکیفیت در تهیه این ترشی استفاده می نمابند.

بسیاری از مردم در سفر به شهر های شمالی کشور حتما ترشی هفت بیجار را برای مصرف خانگی و همچنین به عنوان سوغات شمال خریداری می کنند.
ترشی هفت بیجار گیلان به عنوان معروف ترین ترشی هفت بیجار شمالی شناخته می شود و دستور تهیه آن نیز بسیار آسان است و تفاوت کمی با ترشی هفت بیجار کردستان دارد.

قیمت ترشی هفت بیجار

قیمت ترشی هفت بیجار منحصر به فرد

ترشی هفت بیجار مخصوص که در شهرستان بیجار تولید شده و هر ساله جشنواره های ویژه ای نیز برای این نوع ترشی برگزار می شود.
این نوع ترشی از مواد زیر تهیه می گردد:

  • هفت نوع سبزی معطر
  • هفت نوع میوه
  • هفت نوع ادویه
  • سرکه محلی هفت ساله

استفاده از این مواد اولیه در تهیه ترشی هفت بیجار مخصوص باعث شده تا طعم و عطر آن کاملا منحصربه فرد و خاص باشد.

این ترشی به دلیل برخورداری از طعم و عطر منحصربه فرد همواره دارای قیمت متفاونی نیز نسبت به نمونه های معمولی در بازار است.
استعلام قیمت ترشی هفت بیجار مخصوص از کارشناسان فروش شرکت ما برای مشتریان و متقاضیان به راحتی امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما