فروش ترشی نازخاتون ارزان قیمت در گیلان

همانطور که می دانید  ترشی نازخاتون یکی از غذاهای محلی استان های شمال کشور است.به همین دلیل فروش ترشی نازخاتون با قیمت ارزان در بازارهای گیلان به صورت خانگی انجام میشود.
خرید و فروش ترشی نازخاتون در بازار ترشیجات به نمایندگی های فروش و مراکز عمده نیز صورت می گیرد.

فروش ترشی نازخاتون

 طرز تهیه ترشی نازخاتون با آب انار

طرز تهیه ترشی نازخاتون با آب انار بسیار خوشمزه بوده و شما می‌توانید این  ترشی را کنار انواع غذا میل کنید و از آن لذت ببرید.

مواد لازم:

  1. بادمجان ۴ عدد
  2. سیر ۲ حبه
  3. آب انار ملس به مقدار لازم
  4. نمک به میزان لازم

ابتدا بادمجان ها را شسته و آن ها را روی گاز به صورت کبابی درست کنید به صورتی که بادمجان های سفت شما شل شوند.
پوست آنها را با دست بگیرید و بادمجان ها را از پوست تمیز کنید. بطور کامل ریز و له کنید و سیر ها را ریز ریز کرده و با نمک بادمجانها را ضافه کنید.
آب انار های ملس را گرفته و به بادمجانها اضافه  شود. نازخاتون خوشمزه ما آماده مصرف است.

فروش ترشی نازخاتون

 

  قیمت ترشی نازخاتون در بازار

قیمت ترشی نازخاتون در بازار به صورت خانگی پرفروش ترین بوده است.  دلیل این امر هم معلوم است ترشی نازخاتون به روش خانگی خوشمزه تر بوده و مشتری های زیادی داشته.

آنچه ترشی نازخاتون خانگی را از بقیه ترشی ها متمایز می کند  استفاده از  آبغوره به جای سرکه است.  فروش ترشی نازخاتون در شمال ایران به صورت خانگی و عمده قابل دسترس می باشد.

فروش ترشی نازخاتون

طرز تهیه ترشی نازخاتون به روش شمالی

مواد لازم :

  1. بادمجان ۴ عدد
  2. سیر ۲ حبه
  3. سبزیجات معطر ۲۵۰ گرم (ریحان، جعفری، پیازچه)
  4. نمک به اندازه لازم
  5. آبغوره به اندازه لازم

ابتدا بادمجان ها را کبابی  کرده و روی تخته ساطوری کنید. آن را درون ظرف ریخته سبزی را شسته و اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس سبزی ها را  به بادمجان ها اضافه می کنیم و بعد نمک و ابغوره را اضافه و مواد را مخلوط کنید.
ترشی نباید زیاد  سفت یا شل شود نازخاتون را درون ظرفی ریخته و در یخچال نگهداری کنید.  ترشی آماده مصرف کناره غذاها است.

فروش ترشی نازخاتون

 ترشی نازخاتون چگونه درست می شود

ترشی نازخاتون یک چاشنی مازندرانی است که بقیه استان‌های شمالی نیز از این ترشی کنار غذا ها استفاده میکنند. این ترشی بسیار خوشمزه بوده  و دلیل آن استفاده از آبغوره به جای سرکه است.

البته بعضی از شمالیها در فصل انار از آب انار نیز به جای آبغوره استفاده می کنند. یکی دیگر از چیزهایی که باعث می شود طعم این ترشی عالی شود. استفاده بادمجان به روش کبابی  روی ذغال است که طعم ترشی را دلنشین تر می کند.

در این ترشی سبزیجات محلی استفاده می شود ترشی را خوش رنگ تر می کند. مازندرانی ها این ترشی را کنار کدو پلو ( کیی پلا) مصرف می کنند .اما استفاده این ترشی کنار انواع غذاها دلچسب است.

فروش ترشی نازخاتون در شمال کشور بیشترین متقاضی و مصرف کننده را دارد. شما میتوانید برای سفارش این محصول با ما در  ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما