سایت خرید و فروش خیارشور پاستوریزه

خیارشور پاستوریزه در کارخانجات مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و بدون دخالت دست، با بهترین و بهداشتی ترین روش ممکن تولید می شوند و گاهی این اتفاق در خانه و با شبیه سازی دستگاه پاستو به وسیله قابلمه، شعله و آبجوش رخ میدهد.
خیلی از افراد مصرف کننده خیارشور به فکر تهیه این محصول به صورت پاستوریزه می باشند، این امر می تواند با استفاده از دستگاه های مجهز و بدون دخالت دست بوجود بیآید و بسته بندی های کارخانه ای همه دارای خیارشور پاستوریزه می باشند؛ درواقع خیارشور پاستوریزه محصولی است که به سرعت آماده مصرف شود و به دوره تخمیر نیازی نداشته باشد.

خیارشور پاستوریزه

خیارشور پاستوریزه

خیارشور پاستوریزه خیاری است که با روش اتوکلاو و عبور از تونل پاستور به خیارشور تبدیل شده است.
در این روش برای تهیه خیارشور روند عادی تهیه و تولید خیارشور طی نمی شود و خیار های تازه سبز به راحتی پی از گذراندن این تونل به خیار شور تبدیل می شود.
بسته بندی های کنسروی و کارخانه ای معمولا از این مدل می باشند و بدون گذراندن دوره تخمیر تولید می شوند.
بسته بندی خیارشور پاستوریزه معمولا به صورت شیشه، کنسرو و در اندازه بزرگتر،حلبی می باشد.
شهرهای بسیاری در این هستند که این مدل خیارشور را تولید می کنند.

  • شیراز
  • اصفهان
  • همدان
  • تبریز

و بسیاری از شهرهای دیگر که خیارشور پاستوریزه معروفی دارند.
اگر دسترسی شما به این شهر ها و نمایندگی هایشان دشوار است می توانید از طریق فضای مجازی و سایت های معتبر محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خیارشور پاستوریزه

سایت فروش خیارشور پاستوریزه

فروش خیارشورهای پاستوریزه از طریق نمایندگی ها رواج بیشتری داشته است؛ اما از آن جایی که دسترسی به این نمایندگی ها برای تمامی مصرف کنندگان میسر نیست، فروشندگان این محصول به فکر طراحی سایت هایی برای فروش افتاده اند.
در این سایت ها تصاویر محصولات با توضیحات کامل درج شده و افراد می توانند به راحتی تمامی نمونه ها را همراه با قیمت مشاهده کرده و سپس به اندازه نیاز خود سفارش دهند.
خیارشورهای پاستوریزه معمولا در بسته بندی شیشه ای و حلبی انجام می شود؛ به این دلیل که این دو مدل در برابر حرارت تونل پاستور مقاوم هستند.

خیارشور پاستوریزه

قیمت خرید خیارشور پاستوریزه

خیارشور های پاستوریزه از خیارهای ریز و درشت تهیه می شوند و قیمت گذاری روی آن ها طبق اندازه خیار، روش تهیه، نوع و اندازه بسته بندی و… انجام می شود.
قیمت خیارشورهای درشت معمولا ارزان تر از خیارشورهای ریز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما