سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند

در میان ترشی ها، ترشی لیته طرفداران زیادی دارد همچنین خرید ترشی لیته تند در سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند نیز بالاترین آمار فروش را دارد.
تهیه ترشی لیته در منزل یا خرید آن از سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند در فصل پاییز، فصل ترشی انداختن است بسیار مورد توجه است.

سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند

طرز تهیه و خرید ترشی لیته تند

یک نوع ترشی لیته تند که به آن ترشی لیته مخلوط می‌گویند مخلوطی از سبزیجات و بادمجان است. ابتدا باید بادمجان ها را پس از شستن، روی اجاق گاز کبابی کنید زمانی کبابی کردن به خوبی انجام می‌شود که مغز بادمجان ها نرم شده و پوست آنها سیاه شود.
بادمجان های کبابی را پس از سرد شدن پوست بگیرید سپس بادمجان ها را خرد کرده بگذارید تا آب آنها خارج شود. هویج را پوست گرفته برنده کنید گل کلم، فلفل و سیر را پس از شستن به صورت ریز خرد کنید.
سبزیجات ترشی را هم شسته و پس از خشک شدن، ریز خرد کنید همچنین دقت کنید اگر سبزیجات رطوبت داشته باشند باعث کپک زدن ترشی لیته می‌شود در سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند نیز به این نکته اشاره شده است.
همه مواد خرد شده را درون ظرف بریزید و ادویه هایی مانند نمک زردچوبه و سیاهدانه را به آن اضافه کنید و روی مواد را با سرکه پر کنید. حدود یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا ترشی جا بیفتد.

سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند

روش ساده تهیه ترشی لیته تند از سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند

این روش بسیار ساده است و در زمانی کوتاه می‌توانید ترشی لیته تند را در منزل تهیه کنید. مواد ترشی شامل بادمجان، فلفل سبز تند، گوجه فرنگی و سبزیجات ترشی است.
تمام مواد را درون غذاساز بریزید و خرد کنید سپس مواد را مخلوط کرده و درون ظرف بریزید و با سرکه روی آنها را بپوشانید. یک هفته تا ۱۰ روز زمان لازم است تا ترشی‌لیته شما آماده شود با این روش به آسانی دیگر نیازی به خرید ترشی لیته تند از بازار ندارید.

سایت آنلاین خرید ترشی لیته تند

ترشی لیته تند خانگی

این روش از تهیه ترشی لیته، طعم دلنشینی دارد و در سایت آنلاین خرید ترشی‌ لیته تند هم به فروش می‌رسد. برای تهیه این ترشی در منزل ابتدا باید سبزیجات این ترشی را پس از شستن و خشک شدن به صورت کاملا ریز خرد کنید.
سبزیجات شامل گشنیز، ترخون، جعفری، نعنا، مرزه و غیره است.در این روش باید بادمجان ها همراه با پوست در آب و سرکه پخته شود و پس از پخته شدن، بادمجان ها را همراه با سیر چرخ کنید.
سایر مواد که شامل کلم، هویج، فلفل سبز تند، فلفل دلمه ای قرمز و سبز می‌شود را نیز خرد کنید سپس تمام مواد را با هم مخلوط کرده و سبزیجات معطر، نعنا و پونه خشک و ادویه ترشی را به آن اضافه کنید. را به مواد اضافه کرده و به خوبی هم بزنید ترشی شما آماده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما