خرید و فروش ترشی مخلوط سریع

ترشی ها معمولاً با انواع سبزیجات، میوه ها، سرکه، ادویه ها و طعم دهنده ها تهیه می‌شود ولی دست کم دو هفته تا چهل روز طول می‌کشد تا ترشی جا بیفتد و قابل خوردن باشد.
تهیه ترشی مخلوط سریع در منزل و یا تهیه آن از بازار خرید و فروش ترشی مخلوط سریع ، خواهان بسیاری دارد.
با ساده ترین وسایل شما می‌توانید در منزل خودتان ترشی مخلوط سریع را تهیه کنید فقط کافیست فوت و فن های تهیه ترشی مخلوط سریع را بدانید تا بتوانید بهترین نوع ترشی مخلوط سریع را آماده کنید.

خرید و فروش ترشی مخلوط سریع

طرز تهیه ترشی مخلوط سریع

برای تهیه این ترشی خوشمزه پس از تهیه مواد آن از بازار خرید و فروش ترشی مخلوط سریع، تمامی مواد را شسته و بگذارید کاملا خشک شود بادمجان ها را پوست بگیرید و حلقه حلقه کنید و در یک قابلمه لعابی قرار داده همراه با سرکه سیب روی حرارت بپزید.
پس از پخته شدن بادمجان ها، آنها را با قاشق له کنید. گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای ها را به صورت نگینی خرد کنید. پوست سیر و هویج ها را بگیرید و آن ها را به صورت درشت رنده کنید.
تمام مواد را با هم مخلوط کنید و درون ظروف شیشه ای ریخته و با سرکه سیب روی آنها را پر کنید. برای خوشمزه شدن ترشی می توانید از گلپر یا سیاه دانه استفاده کنید.

خرید و فروش ترشی مخلوط سریع

نکات خرید و فروش ترشی مخلوط سریع

اگر می‌خواهید ترشی مخلوط سریع را از بازار خرید و فروش آن تهیه کنید باید به سراغ مراکز خرید و فروش ترشی مخلوط سریع که از مواد تازه استفاده می‌کنند بروید تا ترشی با کیفیت بالا و ماندگاری عالی تهیه کنید.
اگر در منزل این ترشی را درست می‌کنید برای جلوگیری از کپک زدن ترشی و ماندگاری بیشتر آن باید مواد کاملا تازه و کاملا خشک باشد و به هیچ عنوانی رطوبت نداشته باشد.
اگر طعم بادمجان کبابی را در ترشی دوست دارید می‌توانید به جای جوشاندن بادمجانها با سرکه سیب، آنها را کبابی کنید. برای اینکه ترشی مخلوط شما سریع آماده شود باید تمامی مواد ریز و نازک خرد شوند تا بهتر طعم دار شوند.
سرکه ترشی باید خالص باشد تا ترشی زود کپک نزند و ماندگار شود برای اطمینان از خالص بودن سرکه بهتر است آن را جوشانده و بگذارید خنک شود سپس درون شیشه ها بریزید.

خرید و فروش ترشی مخلوط سریع

در بازار خرید و فروش ترشی مخلوط سریع

برای این که طعم ترشی خاص شود مخلوطی از انواع سرکه ها استفاده می‌شود مانند سرکه سفید، سرکه قهوه ای، سرکه سیب، سرکه خرما و انواع دیگر آن.
برای اطلاع از سایر فوت و فن هایی که در مراکز خرید و فروش ترشی مخلوط سریع به کار برده می‌شود می‌توانید از طریق سایت ما را همراهی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما