لیست قیمت انواع خیار شور ریز و درشت دبه ای در سال 98

لیست قیمت خیار شور مطابق با قیمت روز بازار خیار شور جز یکی از اقلام جدا نشدنی سفره ی هر ایرانی است. اگر شما هم جز طرفداران پر و پا قرص خیار شور هستید و هیچ گاه آن را از سفره تان کم نمی کنید، برایتان یک پیشنهاد ویژه دارم، محصولات ما را امتحان کنید. هیچ گاه پشیمان نخواهید شد. تنها با یک بار خوردن خیارشور های ما، مشتری دائمی ما خواهید شد. ما با تولید انواع خیارشور به صورت درشت و کوچک، مطابق با سلیقه ی مشتری و عرضه آن در بازار داخل و خارج کشور توانسته ایم رضایت کسری از مشتریان را جلب نماییم.

لیست قیمت انواع خیار شور ریز و درشت دبه ای در سال 98

مراکز فروش عمده ترشی و خیار شور در بسته بندی های متفاوت

مراکز فروش عمده ترشی و خیار شور در بسته بندی های متفاوتما خیار شور را در اندازه های متفاوت به صورت کوچک و درشت و در بسته بندی های متفاوت و خاص عرضه می کنیم. ما در بیشتر نقاط کشور مراکز فروش داریم. شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش ما از محصولات ما به صورت عمده و یا تکی خریداری نمایید.

اگر شما خواستار خرید خیارشور به صورت عمده هستید قابل ذکر است که می توانید از تخفیف ویژه ی ما برخوردار شوید. شما می توانید محصولات را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید. در صورت خرید به صورت عمده می توانید در وقت و هزینتان صرفه جویی کنید.

یکی از مهمترین دلایلی که محصولات ما را از محصولات سایر رقبا مجزا می کند، قیمت بسیار مطلوب محصولات ما است. قیمت های ما بر اساس قیمت های روز بازار است و نسبت به سایر تولیدکنندگان دیگر از صرفه ی اقتصادی برخوردار است. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی‌، محصولات ما را خاص و مشتری پسند کرده است

صادرات بهترین نوع خیار شور درجه یک به کشورهای افغانستان و عراق

ما خیارشور با استاندارد های روز و تایید سیب سلامت تولید می کنیم. بخاطر کیفیت بالای محصولات ما، ما به عنوان برترین نمایندگی فروش خیار شور در سطح کشور و حتی خارج از کشور شناخته شده ایم. محصولات ما در کشور های خارجی از جمله عراق و افغانستان و … طرافداران زیادی دارد.

ما سالانه چندین تن خیار شور چه در خارج و چه در داخل ایران به فروش می رسانیم. ما با تکیه بر چندین سال تجربه در عرصه ی تولید و فروش خیارشور توانسته ایم در بازار جایگاه محکمی برای خود بدست آورده ایم. شما هم می توانید تنها با یک بار خوردن محصولات ما جز چندین هزار مشتری دائمی و مخصوص ما شوید.

شما می توانید محصولات ما را به صورت عمده و تکی و به صورت حضوری و یا غیر حضوری، خریداری نمایید. جهت اطلاع از مراکز فروش و قیمت محصولات و نحوه ی سفارش محصولات مان می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما